miercuri, 7 august 2013

Ce produse am mai terminat?


In luna iulie nu prea am fost harnica si am terminat putine produse.


1. Balsamul de par K Classic Care - l-am luat impreuna cu samponul ( din pacate am aruncat cutia , uitand sa ii fac poza). Atat samponul cat si balsamul pentru pretul pe care il au sunt destul de bune. Costa putin, le-am cumparat din curiozitate. Acesta este recomandat pentru volum, insa mai exista si pentru barbati, par vopsit, par uscat, toate tipurile de par.


2. Servetele intime Caterine - e al nu stiu catelea pachetel :)), insa niciodata nu le-am folosit pentru ce au fost concepute, ba le foloseam pentru birou, ba pentru maini, papuci, etc , insa intr-o zi aveam o urgenta si mi-am amintit ca aveam servetelele astea la mine, le-am folosit cam cu frica ( avand in vedere pretul foarte mic), dar am ramas uimita cat de bune sunt. Acum sunt tentata sa cumpar si emulsia intima de la Caterine.


3. Apa micelara Blanchette B - la fel, e a nu stiu cata oara cand termin. Sunt foarte multumita de ea.

In concluzie, dupa cum se vede sunt fana a produselor K Classic si Blanchette B, nu neaparat pentru ca sunt ieftine, ci pentru ca isi fac treaba, le cumpar din curiozitate si cu putine asteptari si descopar produse foarte bune.



2 comentarii:

  1. Nu am incercat produsele prezentate :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunt bune, chiar daca sunt ieftine.

    P.S: Abia astept postari noi cu review la produsele din plafar :)

    RăspundețiȘtergere

Hei!