joi, 5 septembrie 2013

Sampon si balsam K-Classic pentru volum - review

In primul rand vreau sa va urez o toamna frumoasa cu multe bucurii! Apoi trec la seria de review-uri la produsele ieftine :).


Astazi un balsam si un sampon de par marca K- Classic. ( marca proprie lantului de magazin Kaufland).Din pacate, am terminat samponul si am uitat sa pastrez cutia pentru poza, insa cuvintele sunt mai importante.

Samponul are o compozitie destul de inchegata, aduce cu compozitia altor sampoane, face multa spuma, miroase placut, cateva ore chiar ramane mirosul pe par. Eu am avut samponul pentru volum. Ofera volum parului, dar asta doar in prima zi, apoi treptat incepe sa se ingrase parul. Consider ca este un sampon pentru utilizare zilnica pentru ca este bland, nu am avut matreata sau mancarimi de la el.

Din cauza ca nu mai am sticla nu pot sa scriu despre ingrediente, insa trec la balsam.

Balsamul este din aceeasi gama, tot pentru volum. Un balsam usor, prietenos cu parul, o textura alba, usoara, inchegata cu miros placut. Ce spun ei?

"Balsam Volum pentru par fin, cu extract de bambus si Panthenol. Fara silicon, parafina si coloranti. toleranta cutanata confirmata dermatologic."

Folosite impreuna chiar dau roade frumoase, parul este usor de coafat, are un volum usor si placut, iar ceea ce mi-a placut mie este ca da o stralucire parului, ce-i drept subtila.

Ingrediente:

Aqua, Cetearyl Alcohol, Distearotylethyl Hydroxyethylmonium Methosulfate, Dicaprylyl Ether, Behenamidopropyl Dimethylamine, Glycerin, Parfum, Glycol Distearate, Cetrimonium Chloride, Bambusa Vulgaris Leaf Extract, Panthenol, Hydroxypropyl Guar, Sodium Laureth Sulfate, Butylene Glycol, Cocamide MEA, Sodium Formate, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Limonene, Linalool.

Ambalaj: Produsele ofera informatii clare, precise cu privire la ingrediente, data exprirarii si altele.

Cantitate: 300 ml , amandoua.

Termen de valabilitate: 12 luni de la deschidere.

Locatie: doar Kaufland

Pret: in jur de 4-5 lei.

Sortiment:  mai exista pentru par vopsir, par degradat si uscat parca :).

Producator:  Luhns GmbH (ciudat nume)

Nota mea: 8,5.

Concluzia: il voi mai cumpara.

10 comentarii:

  1. La pretul asta si fara reactii adverse,este un produs interesant.Nu stiu daca l-as cumpara,pentru ca eu am parul foarte gras :(.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu am parul gras la radacini si uscat la varfuri. Plus fara volum. Deci te inteleg perfect.

      Ștergere
  2. as incerca balsamul. trebuie sa recunosc ca nu am studiat produsele pentru par din K.

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu am samponul pentru par vopsit din aceasta gama.Este foarte bun.

    RăspundețiȘtergere

Hei!