joi, 18 iulie 2013

Lotiune tonica Lara - REVIEW

 O lotiune tonica ce parea sa promita, avand in vedere recenziile favorabile. Evident, eram prin Kaufland si am zis ca trebuie sa o incerc si eu ca deh, toata lumea o lauda.

Ce spune producatorul:



Lotiunea pentru fata Lara este recomandata pentru toate tipurile de ten, fiind ideala pentru curatarea si tonifierea zilnica a  tenului.
Este o solutie hidro-alcoolica destinata ingrijirii tenului, avand efect tonifiant si astringent. Datorita extractului de Aloe Vera, lotiunea are un efect revigorant.


Tenul meu este usor mixt, dupa ce am folosit lotiunea asta am inceput sa imi simt tenul foarte uscat si ca ma strange. Initial m-am gandit ca e din alte cauze, insa zilele urmatoare cand utilizat-o din nou am patit acelasi lucru. Plus ca avea un parfum foarte tipator care irita. Acest produs este un big no for me.

Ce-i drept pretul nu este unul foarte mare, in jur de 6 lei, insa cu siguranta nu o voi mai cumpara vreodata.

Nota mea e 4,5.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Hei!